Friday 10 November 2017

15 Minutter Forex Trading System


Avansert system 15 SWING 15 min TECH. Submitted av Olivier. Traded pair EUR USD, GBP USD, EUR JPY, GBP JPY. Time frame 15 Min. Trading timer 6 45 AM til 5 PM, PARIS tid, GMT 1.1 Når Å Åpne A POSITION. Det første arbeidet i din handelsdag vil være å tegne på hver graf og for hvert par motstand, støtt og trender linjer Først fra 4H tidsramme, deretter på 1H tidsramme og til slutt på 15 min tidsramme Du må velge en linjens farge for hver tidsramme, da du vil forstå hvor sterk din støtte, motstand eller trendlinje er når du vil se på 15 min. En trendlinje vil koble minst 3 poeng. Denne merkingen tar bare 15 minutter, og klokken 7 er du vil ha 4 grafer EUR USD, GBP USD, EUR JPY og GBP JPY i 15 min tidsramme. Nå er vi klare til å handle, og vi må bare vente på signalet på skjermen. Når en 15 min lysestake lukkes over eller under en trendlinje, støtte eller motstand, vi har et signal for å gå lang eller kort VI KAN ÅPNE EN POSISJON. OK, men hvor mye sh Jeg risikerer eller forventer på denne handelen. La oss se på følgende.2 HVORDAN VIL VÆRE STØRRELSESSTØRRELSEN. Dette er den viktigste delen av denne handelsmetoden De fleste handelsfolk tenker på hvor mange pips de vil vinne per handel, per måned eller per år. Men vi vil tenke på hvor mye prosentandel av vår kapital vi ønsker å vinne per handel, per måned eller per år. A - Du bør definere maksimal andel av kapitalen din. Du er klar til å risikere å åpne en posisjon. Det kunne være 2, 3, 4, 10 For eksempel meg, for øyeblikket er min maksimale risiko 6 Så nå deler du dette med 2 3 i mitt tilfelle, og du vil ha din standardrisiko, la oss kalle det K1 og K2 blir K2 K1 2 B - Når du har et inngangssignal, må du vurdere stoppet ditt 30, 40, 50, 100 pips. Generelt bør et stopp være over eller under det siste lavt eller høyt, avhengig av om du er lang eller kort. Ta alltid med spredningen i Innstillingen av stoppet C - For eksempel, hvis du anslår stoppet ditt ved 40 pips spredt inkludert, noe som betyr at stoppet ditt vil være på 37 pips hvis spredningen av megleren er 3 pips, og din K1 er 3, så det betyr at 40 pips skal være lik 3 av hovedstaden D - Hvorfor K1 og K2 Hvis du vurderer hvert par separat, etter hver vinnende handel, vil du handel K2 av kapitalen din og etter hver tapte handel vil du handle med K1 av kapitalen din. La oss ta et eksempel på dette for å gjøre det mer klart. Din kapital er 10 000 eur og du setter risikoen din K1 ved 3, det betyr at standardrisikoen din er 3 av 10 000 eur 300 eur og din K2 vil 6 så 600 eur. Nå har du et signal på EUR USD og din tidligere handel på dette paret var en løsere, så risikoen for denne handelen vil være K1 3 av Din kapital, 300 eur Du anslår STOPPEN på 30 pips og EUR USD 1, 36, så du må åpne en posisjon på 136K konto i EUR, og du vet at du ikke kan miste mer enn 300 eur på denne handelen. Nå lurer du på hvor mye vil det være din fortjeneste La oss se dette i tredje del.3 HVA ER MITT RESULTATMÅL. Så mye du kan A - du vil sette et overskuddsmål på samme avstand som stoppet Ikke glem å inkludere spredningen B - Du vil selge halvparten av posisjonen din ved dette overskuddsmålet og sette et nytt stopp for andre halvdel ved inngangspunktet breakheaven C - Du vil flytte denne stoppen manuelt under eller over hver lav eller høy, etter trenden. Denne teknikken er veldig subjektiv i den forstand at for ulike forhandlere, støtte, motstand og trendlinjer ikke vil bli sett på samme sted. Noen ganger må et signal ikke tas - Etter at du har satt ditt stopp, ser du at fortjenestemålet er over en sterk motstand på en 4H TF eller 1H TF, så i dette tilfellet bør du ikke åpne en posisjon som sjansene for at prisene bryter denne motstanden er lave. Du bør ikke skrive inn et signal På nyheter som volatiliteten blir for høy - Ikke handler før klokken 07.00 eller etter kl. 17.00. PARIS TID - Don t handle på lav volatilitets dager. SÅ DET S DET Hvis du har spørsmål om det, vær så snill, vær så snill å spørre meg. Sendt av Olivier 16. april 2010 - 09 09.Takk alle sammen for y du er interessert i denne teknikken. Henry, når du har tegningene dine fra morgen, venter du bare på signalet. Se på denne grafen. Karakterfull Den siste linjen er nær under støtten, MEN denne støtten er ikke lenger gyldig på grunn av linjen like før som kom under støtten, men nært over DETTE ER IKKE EN SANT BREAKOUT For å komme inn i en stilling, bør barens nærhet være den laveste under støtten. Her er et eksempel på en handel jeg tok den 15. april er jeg fortsatt på den på EUR USD. It er 6 45 am Paris tid, bare våknet opp, og mitt første arbeid er å tegne trendlinje På EUR USD, ingenting på 4H, så jeg går til 1H og tegner denne første trendlinjen i rød. Da går jeg til min 15 min. Diagram og tegne en annen trendlinje i svart denne gangen. Så jeg bestemmer at i dag vil jeg gå inn i en posisjon i EUR USD hvis en bar nærmer seg den røde trendlinjen. Det vil være risikabelt å selge hvis en bar nærmer seg den svarte trenden linje fordi vi er for nært fra den sterkeste røde trendlinjen, og sjansene for å få en rebound på den er høye La oss se hvem Jeg har skjedd neste. Så her har vi et signal om å selge Min tidligere handel på EUR USD var en løsere Så jeg vil handle K1 av min hovedstad på denne handelen 1,5 av min hovedstad for meg i øyeblikket vil jeg ha mitt stopp for å være bare over det forrige høye, så det vil være 1,3651 40 pips Så min fortjeneste 1 vil være 40 pips på 1,3571 Til denne prisen vil jeg rebuy halvparten av min stilling, og sette et nytt stopp for resten av stillingen på min inngangspris, 1,3611.Så denne handel gikk bra, halvparten av min stilling ble solgt til 1,3571, og jeg satte et nytt stopp på 1,3611. Hver gang jeg lager en ny høy, flytter jeg stoppet mitt over. Det er 3 40 pm, 16 april Paris tid, og dette er min posisjon på EUR USD, mitt stopp er satt til 1,3571 og jeg har allerede sikret 40 pips med 1,5 av MY CAPITAL. FOREX Strategier Forex Strategy, Simple Strategy, Forex Trading Strategy, Forex Scalping. Forex strategi 15 minutter om dagen enkel Forex Strategi for de som har svært lite tid til å handle. Et handelssystem er veldig enkelt, men veldig effektivt Så jeg antar at for noen det w Jeg er veldig nyttig, spesielt for de som bare har en liten tid på grunn av det materielle arbeidet. Oppkjøp av transaksjonen til KJØP 1 Det daglige diagrammet D1, forexindikatorer bruker ikke en 2 Hvis innen 3 dager etterfølgende daglig sluttkurs på lys var høyere enn åpningsprisen på det forrige japanske stearinlyset, og deretter forfulgte en transaksjon å kjøpe ved åpningen av 4. dagers stearinlys. 3 Stopp-tap-ordrer setter i en avstand på 2-3 poeng lavere enn den laveste prisen på den forrige Dagens lys eller i en avstand på 90 pips, velg hva som er under 4 Take-profit, lukk i 2 trinn 50 i transaksjonen når du når 30 pip, bytt de resterende 50 av null eksponere og ta fortjeneste ved 100 pip. Opptjening av transaksjonen for SALG 1 Det daglige diagrammet D1, forexindikatorer bruker ikke en 2 Hvis i løpet av 3 påfølgende dager var sluttprisen på lys lavere enn åpningsprisen for det forrige japanske lyset, og forfølge en transaksjon å selge ved åpningen av 4. dagers lys 3 Stop-loss-ordrer setter i en avstand på 2-3 poeng høyere enn den høyeste prisen på forrige dag s lys eller i en avstand på 90 pips, velg hva som er høyere 4 Take-profit lukkes i 2 trinn 50 i transaksjonen når du når 30 pip, bytter de resterende 50 av null eksponere og tar overskudd på 100 pip som om du kjøper. Denne enkle strategien trading forex eliminerer mange av faktorene som fører til det faktum at nykommere til forexen taper penger på grunn av hyppig åpning av handelstransaksjoner, feil bruk av indikatorer forex. Are testresultatene for denne enkle strategien på flere par GBP USD åpning 2-navn, 1 st nær 30, 2 nd og nær null ved 100 januar 2008 190 n Februar 2008 190 Mars 2008 -20 april 2008 550 mai 2008 -280 juni 2008 550 totalt i 6 måneder 1180 poeng. GBP JPY åpner også et transaksjonsnavn 2-partier januar 2008 650 n februar 2008 450 mars 2008 190 april 2008 530 mai 2008 -100 juni 2008 130 Totalt i 6 måneder 1590 poeng. Merk å handle trenger du o Nytt 1 gang i løpet av dagen og bare for å åpne daglysene. Og det tar deg ikke mer enn 15 minutter - at du ser på timeplanen og bestemmer åpningsstillingen. 15 Min Forex Day Trading Strategy. Denne dagen handler handelsstrategien bra på 15 min diagrammer Strategien er sammensatt av 3 trendindikatorer 1 langsiktig indikator 200EMA for generell trendretning og 2 kortsiktige indikatorer summer, blekksprut 2 for laserskarpe oppføringer i den generelle trendretningen Vær så snill å eksperimentere med annen tid frames. Indicators 200 Eksponentielt glidende gjennomsnitt, summer, octopus2 Foretrukket tidsramme s 15 minutter diagram Handelssessioner London og New York Beste valutapar any. Example EUR USD 15 Minute Chart. As vist i EUR USD-diagrammet ovenfor, er dette kortsiktige fx strategi ga oss 2 lønnsomme salgssignaler i downtrend-prisen under 200EMA Begge handler ble stengt for risiko-til-belønning 1 2.Pris over 200 EMA-bullish trendretning. Octopus2-histogram maler grønt fargestang s. Buzzer-indikatoren endrer farge fra rød til grønn. Åpne kjøpsposisjon ved åpningen av den neste linjen. Stopp-tap Legg et beskyttende stopp-tap 1-2 pips under det siste svinge-lavpunktet. Prismål Må utgå kjøpshandelen ved risiko for å belønne 1 2 dvs. risikere 25 pips å gjøre 50 Alternativt, gå ut av den lange handelen når Octopus2-indikatoren endrer farge fra grønt til rødt. Prissett under 200 EMA-bearish trendretning. Octopus2-histogrammet maler rødt bar s. Buzzer-indikatoren endrer farge fra grønt til rødt. Åpne salgsposisjon ved åpningen av neste felt. Stopp-Tap Legg et beskyttende stopp-tap 1-2 pips over det siste svinghøypunktet. Prismål Må utgå kjøpshandelen ved risiko for å belønne 1 2 dvs. risikere 40 pips å gjøre 80 Alternativt, gå ut av korthandel når Octopus2-indikatoren endrer farge fra rød til grønn. Relaterte Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis i dag. Spar nytt Forex-system med super nøyaktige og raske signaler som genererer teknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og selg signaler rett på diagrammet ditt med lasernøyaktighet og ALDRI REPAINTS. Up til 200 Pips hver dag. Kjøp og selg Forex Signals. Advanced Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting eller Lagging. We respekterer alltid ditt privatliv på.

No comments:

Post a Comment